Juneavfalls logotyp

Beställning av sophämtning vid evenemang

Planerar ni att ha ett evenemang? Vi erbjuder hämtning av det avfall som uppkommer. Fyll i formuläret nedan och skicka in. Därefter kommer någon av våra kontaktpersoner höra av sig till er så snart som möjligt.

Vi erbjuder en paketlösning för sophämtningen vid evenemang. Vi ger förslag på vilka insatser som behövs och vilken utrustning och sorteringsnivå som passar.

Vid beställning av avfallskärl/sophämtning vid evenemang i Jönköpings, Habo och Mullsjö kommuner gäller följande:

  • Beställning ska vara inkommen senast 15 dagar innan startdatum för att få sophämtning i tid.
  • Efter inkommen beställning kontaktar vår miljö- och avfallsrådgivare er för genomgång av antal kärl, sorteringsnivå, kärlstorlek, utplacering med mera
  • June Avfall & Miljö placerar och hämtar kärlen